aussiealva.blogg.se

Min dagbok genom året i Australien!

Idag har varit bra för att

Publicerad 2014-08-12 13:10:55 i Allmänt,

  1. Nu är jag utvilad och nästan lite taggad för skolan
  2. Jag har insett att livet är för kort för att vara nervös och ha ont i magen för onödiga saker
  3. Jag har duschat och nu luktar jag gott och har lent hår
  4. Jag har kollat på Aladdin
  5. Jag har sovit mitt på dagen
  6. Jag har ätit mat
  7. Jag har uppskattat livet
Skulle säkert kunna komma på 50000 mer punkter men nu ska jag sova. Godnatt, älskar er. Och förlåt mamma, det blev inga bilder i det här blogginlägget.

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2014-08-12 20:44:48

Det gör ingenting älskling. Ditt positiva inlägg räcker. Jag blir såååå himla glad av att läsa dina kloka ord. GO GIRL! 👍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela