aussiealva.blogg.se

Min dagbok genom året i Australien!

Draktränaren MARATON

Publicerad 2014-07-14 04:58:54 i Allmänt,

Såååå, igår bjöd min värdsyster in mig till sin kompis födelsedagsfirande. Vi skulle bli bjudna på How to train your dragon 2 på bio men jag hade inte sett 1an så det gjorde vi innan vi åkte till Tuggeranong Plaza och åt och såg på bio. Jag tyckte om filmen och efter det åkte vi hem till henne och hade sleepover! Jag hade jättekul och jag blir så glad när alla är så snälla här. Vi kom nyss hem och idag ska vi försöka fixa mitt simkort och kolla runt lite! Hoppas alla där hemma har det bra, puss.

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2014-07-14 08:49:57

Halloj sötnos! Jag är så tacksam att denna blogg finns. Älskar att läsa det du skriver. Det verkar som om du har det bra. Puss ma

Postat av: Hanna lindberg

Publicerad 2014-07-14 22:46:29

Åh du verkar ha det super bra Alva! Hoppas allt blir toppen där för dig och att du trivs och så, längtar att få höra mer och vi alla saknar dig! Puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-17 12:06:16

Kan du inte fota ditt rum och värdfamilj osv.? Måste du gå om ett år i sverige sen? Vilken skola går du på?

Postat av: Fanny Larsson

Publicerad 2014-07-23 14:55:23

Åh vad kul det låter! Hoppas du mår bra och har det bäst 💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela