aussiealva.blogg.se

Min dagbok genom året i Australien!

Mitt rum!

Publicerad 2014-09-13 14:00:19 i Allmänt,

Eftersom att jag faktiskt har städat mitt rum idag (typ första gången sen jag kom hit) så fotade jag det och tänkte visa det. Fick typ en fråga om att göra det för 1,5 månad sen, menmen. Bättre sent än aldrig.
Yes, på första bilden ser ni min säng (underbar) och mitt skrivbord/sminkbord. Ljusslingan köpte jag på Typo förra veckan, har ett ljus som luktar lemongrass från dusk på sängbordet och också massa gosedjur! Två av dem fick jag innan jag åkte och tre av dem har jag fått av Kym, här. Sen så är det min stökiga bokhylla där jag har massa viktiga papper och saker, och sen min garderob, och i en utav garderobsdörrarna har jag en spegel. Så det är ju bra. 
 
Puss!

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2014-09-14 01:00:02

Det ser mysigt ut! Och rent😜

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela