aussiealva.blogg.se

Min dagbok genom året i Australien!

Sydney Harbour Cruise

Publicerad 2014-07-10 13:41:00 i Allmänt,

Det har gått bra att komma hit till Collaroy Centre som ligger i Northern Beaches i Sydney! Flygturen gick snabbare och enklare än vad jag trodde att den skulle och vi kom hit igårkväll. Det var svinkallt på rummet och jag hade sovit mycket på flyget så jag låg mest och halvsov/frös hela natten tills jag vaknade klockan 5 imorse och kollade på en film. Vi åt frukost och hade sedan fritid till klockan 10:30. Vi (jag och några andra från Skandinavien) passade då på att gå ner till stranden. Det var ganska skönt i solen idag men inget strandväder direkt. Det är ju ganska kallt, men det var ändå några surfare ute på dem stora vågorna. 
 
Väl klockan 10:30 åkte vi in till Sydney och åkte på en Harbour Cruise med god buffét och fina vyer. Efter det så åkte vi direkt tillbaka till Collaroy, vilket var lite av en besvikelse. Jag skulle ju vilja se Sydney lite mer! I alla fall så har jag mest chillat efter det. Vi har kommit på att man kan sätta på värmen på AC:n, det är underbart, så slipper vi frysa en till natt. Jag är helt slut nu och ska sova snart. Imorgon ska jag fråga om mina flygbiljetter som jag inte har fått än. Kan ju bli lite problem om man inte har dem när man ska flyga!
Hoppas alla ni där hemma har det bäst. Puss.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2014-07-10 15:42:54

Nästa gång du kommer till Sydney är det nog lite varmare. Skönt att ni fick igång värmen. Love you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela