aussiealva.blogg.se

Min dagbok genom året i Australien!

210 dagar sen, 109 dagar kvar nu

Publicerad 2014-03-17 17:25:10 i Allmänt,

Tja! Jag heter Alva och i denna blogg kommer ni få följa mig genom det största äventyret(hittills) i mitt liv och också dagarna som återstår tills jag åker. Jag ska ju då åka till Australien den 5 juli i sommar(109 dagar kvar). För ca 210 dagar sen fick jag mitt brev från STS som bekräftade att jag ska på mitt utbytesår. Just nu är jag förväntansfull och nyfiken på vart jag ska få åka. Australien är ju så stort! 
 

Kommentarer

Postat av: Joanna

Publicerad 2014-04-05 09:36:51

Ska du va i Australien i ett år eller kommer du bara vara där i ett läsår? :)

Svar: Jag kommer vara där ett helt år! Och eftersom att australiensarna börjar sitt läsår i Januari så blir det två isärdragna terminer kan man säga ;)
Alva Berghard

Postat av: Louise

Publicerad 2014-04-08 20:35:00

Jag ska också åka som utbytesstudent fast till USA! Har du lust att göra ett länkbyte? kram :)

Svar: Absolut!
Alva Berghard

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela