aussiealva.blogg.se

Min dagbok genom året i Australien!

Oktober månad

Publicerad 2014-10-19 13:25:09 i Allmänt,

Det blir bara jobbigare och jobbigare att blogga hur längre det går. Då måste man ju skriva om fler saker. East Coast Adventure Safari var underbart. Det var förmodligen dem två bästa veckorna i mitt liv och jag tänker inte skriva så mycket om det för jag är lat. Men en av tjejerna som var med gjorde en grym video som jag kan lägga upp. Hon var tyvärr inte med i Sydney dem sista dagarna, så det missar ni i videon. 
Nu när jag har kommit hem har jag mest hängt och chillat. Börjat skolan igen och sånt.. Börjat planera sommaren. Jag är så taggad på sommar och sommarlov och allt sånt.
 
Här kommer lite bilder som är tagna av blandat folk på resan.
Puss och kram allihopa hoppas ni har det bra.
 

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2014-10-20 23:08:03

Rolig video och gud så mkt härligt ni tycks ha haft. Där skulle man velat ha varit med😛

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela