aussiealva.blogg.se

Min dagbok genom året i Australien!

Att komma till värdfamiljen

Publicerad 2014-07-13 03:15:53 i Allmänt,

Igår klockan 12 satt jag på ett plan i luften och en timma senare landade jag och två andra utbytesstudenter(från Italien) i Canberra. Min värdfamilj var och hämtade mig på flygplatsen och vi åkte hem. De har fixat mitt rum jättefint och jag tror verkligen att jag kommer trivas i det här hemmet. Igårkväll kollade vi på film och tv ett tag sen gick jag och la mig eftersom att jag är sjukt trött på kvällarna på grund av jetlag! Just nu är jag själv hemma. Sitter med en kopp te på rummet och min värdfamilj är i kyrkan. Jag skulle egentligen följt med men kände igårkväll att jag hellre ville sova ut och försöka sova bort min jetlag. Nästa söndag ska jag följa med! För övrigt så har jag köpt lite saker som jag behöver. Vi var på den lokala supermarketen här i Mawson och jag köpte också ett simkort, men det är för stort för Iphone 5s så vi måste gå tillbaka för att klippa det.

Kommentarer

Postat av: jojo

Publicerad 2014-07-22 09:16:30

Hahaha trodde du menade simkort för simhallen fattade ingenting

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela