aussiealva.blogg.se

Min dagbok genom året i Australien!

No further information

Publicerad 2014-05-07 17:26:38 i Allmänt,

Tjenare! Jag har inte hört något från Sts än och jag börjar bli lite otålig. Jag mailade min kontaktperson på Sts i veckan och hon har inte heller hört något från Australien än. Jag vet ju såklart att det kan ta tid att få värdfamilj och placering och så men såklart jag blir nervös. Skulle ju helst vilja veta ett tag innan jag åker! 
 
Nu har vi i alla fall köpt nya resväskor till mig, en normalstor resväska och ett matchande handbaggage. Jag bör ju börja skriva en packlista men det verkar så svårt! Speciellt eftersom att jag hatar att packa. Detta lär ju bli en hemsk upplevelse. 
 
Jag kan inte vänta längre nu! Jag behööööver åka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela